توسعه استارتاپ ها توسط دیجیتال مارکتینگ

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email
استارتاپ ها

استارتاپ ها براساس یک ایده نشات گرفته از نیازهای افراد تشکیل میشود. و با ارائه ی محصولات یا خدمات جدید یا خلاقانه ای در راستای برطرف کردن این نیازها در مدت زمان کوتاهی توسعه  یابند وبه موفقیت برسند. کارشناسان معتقدند که با توجه به اینکه هدف استارتاپ ها پیدا کردن یک مدل برای کسب و کار است ،بنابراین موفقیت یا شکست آنها درمدت زمان کوتاهی اتفاق می افتد. یک مزیت خیلی  مهم استارتاپ ها راه اندازی کم هزینه تر در مقایسه با سایر کسب و کارها است،در ادامه بیشتر برایتان توضیح میدهیم.

 استارتاپ و راهکار توسعه آن

     کارشناسان به افرادی که دارای ایده ای جدید و یا همانطور که گفتیم ایده ای خلاقانه هستند یادآوری می کنند که در صورتی که ایده آن ها مناسب هست، می توانند سرمایه گذاران مناسبی برای استارتاپ  خودجذب نمایند. علاوه بر این با استفاده از بازاریابی آنلاین می توانند با هزینه های مناسبی و به مراتب به صرفه تر به بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کار خود بپردازند. کارشناسان، تولید محتوا را یکی دیگر از راهکارهای کم هزینه برای مارکتینگ می دانند. شاید درذهن شما سوال باشد که دیجیتال مارکتینگ چه تاثیری بر توسعه و موفقیت استارتاپ من دارد و یا در این زمینه چه راهکار هایی را برای من دارد.

دیجیتال مارکتینگ
استارتاپ و دیجیتال مارکتینگ

چرا دیجیتال مارکتینگ؟

       دیجیتال مارکتینگ ، در واقع به تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول ، خدمات ، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت می گیرد گفته می شود ، که شامل موارد مختلفی از جمله راه اندازی  وب سایت، ایجاد ارتباط با کاربران در شبکه های اجتماعی، استفاده از روش های مختلف تبلیغات اینترنتی و کمپین های تبلیغاتی ، بازاریابی محتوا ، ایمیل مارکتینگ ، ویدیو مارکتینگ ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، بازاریابی توسط موتورهای جستجو و…

       به عبارت دیگر دیجیتال مارکتینگ ، استفاده مناسب از ابزارهای دیجیتالی جهت ایجاد ساختار حرفه ای در اینترنت و گسترش آنها از طریق تعیین استراتژی مناسب در این زمینه اطلاق می شود .

 استارتاپ و دیجیتال مارکتینگ
توسعه استارتاپ

جذب بهتر مشتریان برای استارتاپ ها بادیجیتال مارکتینگ:     

یکی از مزیت های استفاده از دیجیتال مارکتینگ  این است که می توانید شناخت بهتر و کاملتری از مشتریان خود داشته باشید. کارشناسان شناخت صحیح مشتریان و برقراری ارتباط صحیح با مشتریان را برای توسعه وموفقیت استارتاپ ها ضروری می دانند.

 استارتاپ و دیجیتال مارکتینگ
توسعه استارتاپ

تسهیل برندسازی استارتاپ ها بادیجیتال مارکتینگ:

    کارشناسان به صاحبان استارتاپ ها توصیه می کنند که دیجیتال مارکتینگ می تواند نقش مهمی در تسهیل برندسازی داشته باشد. در دیجیتال مارکتینگ برخلاف بازاریابی های سنتی شما دارای محدودیت های زمانی و مکانی نیست و می توانید  در هر زمان و در هرمکان از شبکه های اجتماعی مختلفی استفاده کنید و به معرفی محصولات و خدمات موردنظر خود در سراسر جهان بپردازید. انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب با توجه به سلایق مشتریان انتخاب می شود.

شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی

همانطور که میدانیددر عصر حاضر و حتی آینده، استفاده از اینترنت ،فضای مجازی و گوشی های هوشمند به یک بخش جدایی نشدنی از زندگی تمامی افراد تبدیل شده است. کارشناسان یکی از مزایای دیجیتال مارکتینگ را استفاده ی بهینه از این فضای مناسب می دانند.

شما صاحبان کسب وکار و استارتاپ میتوانید با استفاده از تکنیک های موثردر دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی و معرفی کالا و خدمات استارتاپ خود در فضایی بینهایت و فراگیر مجازی بپردازید. یکی از این تکنیک های شناخته شده ،تولید محتوای مناسب است که با هزینه ی پایین می توانید به معرفی محصولات و خدمات موردنظر در سطح وسیع بپردازید.

کلام پایانی

      همانطور که از مقاله بالا متوجه شده ایدامروزه به خاطر اینکه فضای مجازی یک جزیی از زندگی بشر شده است،  شما صاحبان کسب و کار و یا استارتاپ میتوانید با ورود به عرصه ی دیجیتال مارکتینگ و استفاده از روش های آن با هزینه کمتر وبه صرفه و در عین حال موثر کسب کار خود و استارتاپ خود را توسعه دهید سپاس از توجه تان.

دیدگاهی بنویسید